Zmiany w VAT w 2018 roku

Szkolenia , kursy, księgowość, rachunkowość, podatki

Zmiany w VAT w 2018 roku

24 01 2018 - Gdańsk
26 01 2018 - Katowice
29 01 2018 - Poznań
29 01 2018 - Kraków
29 01 2018 - Warszawa
30 01 2018 - Wrocław
30 01 2018 - Szczecin
31 01 2018 - Rzeszów
09 02 2018 - Toruń
15 02 2018 - Warszawa
20 02 2018 - Lublin
26 02 2018 - Gdańsk
26 02 2018 - Warszawa
26 02 2018 - Kraków
26 02 2018 - Legnica
26 02 2018 - Słupsk
27 02 2018 - Wrocław
27 02 2018 - Łódź
28 02 2018 - Poznań
28 02 2018 - Bydgoszcz
28 02 2018 - Katowice

Kategoria: ,

Prowadzący*

Aneta Pożarowska – doradca podatkowy, specjalista w zakresie podatku od towarów i usług oraz postępowania podatkowego. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Urzędzie Skarbowym jako Kierownik Działu Podatków Pośrednich oraz w Izbie Skarbowej. Obecnie jest właścicielem kancelarii doradztwa podatkowego. Autorka licznych artykułów ukazujących się na łamach prasy branżowej i specjalistycznej oraz autor i współautor wielu publikacji poświęconych ustawie VAT, m.in. „VAT 2014/2015 – ewidencjonowanie i dokumentowanie w świetle nowych przepisów.

Dawid Milczarek – prawnik, ekspert podatkowy, Partner w Kancelarii LTCA Adwokaci i Doradcy Podatkowi. Specjalizuje się w problematyce podatku VAT oraz postępowań sądowo-administracyjnych. W latach 2004-2007 pracował w Izbie Skarbowej, gdzie odpowiadał za kontrolę instancyjną indywidualnych interpretacji podatkowych. W latach 2007-2010 był asystentem sędziego w Izbie Finansowej Naczelnego Sądu Administracyjnego, gdzie zajmował się przygotowywaniem projektów orzeczeń kasacyjnych, uchwał oraz pytań prejudycjalnych do ETS w zakresie VAT.

Radosław Żuk – doradca podatkowy, Prezes w spółce doradztwa podatkowego ADN, redaktor portalu prawno-księgowego TaxFin.pl. Specjalista w zakresie opodatkowania firm oraz instytucji finansowych. Posiada niezwykle bogate doświadczenie zawodowe w zakresie funkcjonowania systemu podatkowego obowiązującego na terenie Europy i Stanów Zjednoczonych. Wcześniej Kierownik Zespołu Podatku VAT w spółce doradztwa podatkowego. Doświadczenie zawodowe zdobywał również jako pracownik organów podatkowych oraz jednej z czołowych kancelarii prawnych. Posiada doświadczenie w optymalizacji prawno-podatkowej odpowiedzialności członków zarządów, rad nadzorczych, wspólników spółek osobowych, doradzał przy zawieraniu umów przez największe polskie przedsiębiorstwa oraz zagraniczne koncerny. Autor licznych artykułów z zakresu przepisów prawa i podatków. Przeprowadził ponad 1000 szkoleń z zakresu prawa korporacyjnego, podatku VAT, podatku od nieruchomości, PCC, podatków dochodowych oraz procedury podatkowej – dla służb finansowo-księgowych, departamentów podatkowych, pracowników technicznych, działów zakupów, sprzedaży, marketingu. Szkolił i doradzał na rzecz takich firm jak BNP Paribas, BMW Financial Services, mBank SA, Telewizji POLSAT SA, KGHM Polska Miedź SA, Mostostal Warszawa SA, Bayer Polska Sp. zoo, MARVIPOL SA, MAN Accounting Center.

Małgorzata Breda – doradca podatkowy, Dyrektor Działu Podatkowego w ADN Podatki. Wieloletni współpracownik międzynarodowych i krajowych firm doradczych. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem od towarów i usług, podatkiem od czynności cywilnoprawnych oraz postępowaniem przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi. Posiada bogate doświadczenie w zakresie optymalizacji podatkowej transakcji krajowych i transgranicznych. Dzięki szerokiej wiedzy i doświadczeniu skutecznie doradza zarówno polskim przedsiębiorstwom jak i firmom międzynarodowym. Wśród klientów, z którymi współpracuje znajdują się podmioty z takich sektorów gospodarki jak: branża farmaceutyczna, budownictwo i nieruchomości, branża transportowa, paliwowa, energetyczna, bankowa i ubezpieczeniowa, motoryzacyjna jak również administracja państwowa. Jest specjalistą w zakresie ustalania strategii podatkowej oraz zarządzania ryzykiem związanym w szczególności z podatkiem od towarów i usług. Swoją wiedzę wykorzystuje wspierając podatników w skomplikowanych w procesach restrukturyzacyjnych. Podczas wieloletniej praktyki przeprowadziła wiele przeglądów podatkowych oraz audytów due diligence. Autorka licznych publikacji podatkowych z zakresu podatku od towarów i usług, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatku akcyzowego, podatku od spadku i darowizn, postępowania podatkowego (publikacje m. in. na łamach Rzeczpospolitej, Gazety Prawnej, Fiskusa. Autorka i współautorka publikacji książkowych (m.in. Leksykon VAT. Praktyka. Teoria. Orzecznictwo, wydawnictwo Beck; Transakcje wewnątrzwspólnotowe, wydawnictwo Beck). Wykładowca prawa podatkowego.

Radosław Kowalski – prawnik, doradca podatkowy. Właściciel kancelarii doradcy podatkowego. Od 1994 roku zajmuje się obsługą prawną i podatkową podmiotów gospodarczych. Jest autorem licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zamkniętych i otwartych dla firm i instytucji z zakresu prawa podatkowego, windykacji, zabezpieczeń wierzytelności.

Samir Kayyali – doradca podatkowy, obecnie prowadzi własną praktykę podatkową. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w międzynarodowych podmiotach świadczących usługi doradcze jak i polskich kancelariach prawnych i podatkowych. Jego praktyka obejmuje w szczególności restrukturyzację grup kapitałowych w celu osiągnięcia optymalizacji podatkowej, sporządzanie dokumentacji w zakresie cen transferowych oraz bieżące doradztwo w podatkach dochodowych oraz podatku VAT. Nadzorował szereg badań due diligence oraz uczestniczył w obsłudze rachunkowo-podatkowej przekształceń oraz likwidacji spółek prawa handlowego. Absolwent międzynarodowych studiów Master Studies in Finance na kierunku Corporate Finance na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Prelegent na wielu konferencjach i seminariach podatkowych. Wykładowca na studiach podyplomowych i kursach przygotowujących do egzaminu na doradcę podatkowego. Stale publikuje komentarze i artykuły zarówno w prasie eksperckiej jak i popularnej.

Marcin Pacyna – adwokat i doradca podatkowy. Ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Wrocławskim. Doświadczenie zdobywał w jednej z najlepszych wrocławskich Kancelarii Radców Prawnych, w której w latach 2002-2003 zajmował się prawem gospodarczym, w tym prawem działalności gospodarczej, prawem cywilnym oraz prawem podatkowym. Jest autorem wielu artykułów z zakresu prawa podatkowego publikowanych na łamach min. „Gazety Prawnej”, „Gazety Podatkowej”, „Biuletynu dla Służb Ekonomiczno-Finansowych”, „Poradnika VAT” czy też „Przeglądu Podatku dochodowego”. W 2012 r. Marcin Pacyna wraz z innymi doradcami podatkowymi został założycielem Grupy Doradców Podatkowych – spółki doradztwa podatkowego, angażującej w 100% polski kapitał, mającej na celu obsługę postępowań podatkowych większych przedsiębiorstw.

Mariusz Nowak – doradca podatkowy, doktorant Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Pięcioletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w urzędzie skarbowym, gdzie specjalizował się w kontrolach podatkowych, postępowaniach podatkowych oraz postępowaniach egzekucyjnych w administracji. Dwuletnie doświadczenie zawodowe w jednej z największych firm produkcyjnych świata, w której zajmował się doradztwem podatkowym. Obecnie prezes zarządu w międzynarodowej spółce doradztwa podatkowego Goldenstein. Zajmuje się obsługą prawno-podatkową polskich oraz międzynarodowych firm. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla urzędów skarbowych, biur rachunkowych, księgowych oraz dla przedsiębiorców. W szkoleniach koncentruje się na poszukiwaniu sposobów optymalizacji opodatkowania. Przedstawia sposób działania. Szkolenia są prowadzone w sposób dynamiczny i ciekawy. Szkolenia oparte są na przykładach praktycznych czerpanych z doświadczenia prelegenta. Jego szkolenia cieszą się dużym uznaniem wśród słuchaczy. Jest autorem publikacji w biuletynie finansowym i w gazecie prawnej. Od 2013 roku posiada uprawnienia niemieckiego doradcy podatkowego.

*szkolenie poprowadzi dedykowany trener

Cel szkolenia

Z dniem 1 stycznia 2017 r. weszły w życie przepisy, które w istotnym stopniu zmieniły zasady rozliczania VAT przez przedsiębiorców. Deklarowanym celem prawodawcy było ograniczenie oszustw i nadużyć podatkowych, kształt nowych regulacji nakłada jednak na wszystkich podatników szereg nowych obowiązków związanych z prawidłowym rozliczaniem VAT. Zmiany w VAT wiążą się również z pojawieniem się pułapek podatkowych, które mogą okazać się niebezpieczne nawet dla podmiotów dokładających najwyższej staranności w rozliczeniach podatkowych. Dodatkowo ustawodawca planuje wprowadzenie kolejnych zmian w zakresie rozliczania VAT, których założeniem jest uszczelnienie ściągalności podatku VAT.

Celem szkolenia jest kompleksowe zaprezentowanie zmian w VAT w 2017 r., tzn. nie tylko z uwzględnieniem deklarowanych celów prawodawcy, ale także trudności praktycznych, które wiążą się z wprowadzeniem tych zmian w życie. Ponadto przedstawiona zostanie praktyka organów podatkowych oraz orzecznictwo sądów administracyjnych odnośnie tak ważnych dla każdego podatnika zagadnień, jak: powstawanie obowiązku podatkowego, wystawianie faktur, korygowanie VAT, rozliczanie transakcji międzynarodowych, prawidłowe korzystanie z prawa do odliczenia. Naszym zamiarem jest, aby uczestnicy szkolenia nabyli kompletną wiedzę w przedmiocie zmian w rozliczaniu VAT oraz umiejętności w zakresie skutecznego rozwiązywania problemów podatkowych.

Program

1. Planowane od 1 lipca 2018 r. zmiany w przedmiocie tzw. podzielonej płatności (ang. split payment):
a) mechanizm podzielonej płatności w innych krajach UE,
b) split payment w Polsce – dobrowolny czy obowiązkowy?
c) zasady regulowania należności objętych systemem podzielonej płatności,
d) korzyści wynikające z zastosowania podzielonej płatności,
e) zasady funkcjonowania rachunków bankowych objętych systemem split payment,
f) odpowiedzialność za rozliczenia w trybie split payment,
g) formy płatności transakcji handlowych a split payment,
h) podzielona płatność a JPK.

2. Zmiany od 1 lipca 2017 r.:
a) uchylenie przepisów w zakresie zwolnienia z VAT usług odrębnych i niezbędnych do wyświadczenia usług ubezpieczeniowych oraz usług finansowych,
b) zasady zwolnienia z VAT usług ubezpieczeniowych, reasekuracyjnych po nowelizacji,
c) zwolnienie z opodatkowania usług ściśle związanych z usługami finansowymi oraz ubezpieczeniowymi.

3. Nowelizacja przepisów od 1 stycznia 2017 r. w zakresie odwrotnego obciążenia:
a) nowy katalog usług objętych odwrotnym obciążeniem od 1 stycznia 2017 r. (nowy zał. nr 14 do ustawy o VAT),
b) status sprzedawcy i nabywcy a odwrotne obciążenie w zakresie dostawy towarów i usług,
c) pojęcie „podwykonawcy” w przypadku usług budowlanych oraz budowlano-montażowych,
d) opodatkowanie usług budowlanych oraz budowlano-montażowych wykonanych w 2016 r. a zafakturowanych w 2017 r.,
e) rozliczenie usług budowlanych oraz budowlano-montażowych, które były realizowane w 2016 r., ale zakończone w 2017 r.,
f) przepisy przejściowe odnośnie usług zaliczkowanych w 2016 r. a wykonanych w 2017 r.,
g) zmiany w załączniku nr 11 do ustawy o VAT zakresie towarów objętych procedurą odwrotnego obciążenia,
h) 20.000 PLN a opodatkowanie towarów jako odwrotne obciążenie,
i) zasady rozpoznawania obowiązku podatkowego w przypadku usług budowlanych oraz budowlano-montażowych objętych odwrotnym obciążeniem – najnowsze orzeczenie NSA z kwietnia 2017 r.,
j) poważne konsekwencje błędnego rozpoznania obowiązku podatkowego od zakupów objętych odwrotnym obciążeniem,
k) składanie informacji podsumowujących (VAT-27) w przedmiocie towarów i usług opodatkowanych zgodnie z mechanizmem odwrotnego obciążenia,
l) konsekwencje błędnego rozliczenia dostaw towarów i świadczenia usług, które powinny zostać objęte odwrotnym obciążeniem.

4. Zmiany od 1 stycznia 2017 r. w zakresie opodatkowania importu usług, WNT oraz dostawy towarów, dla której podatnikiem jest nabywca:
a) zasady odliczania podatku naliczonego z tytułu importu usług, WNT oraz odwrotnego obciążenia przed nowelizacją przepisów,
b) uzależnienie możliwości odliczenia VAT od prawidłowego terminu wykazania obowiązku podatkowego,
c) zasady prawidłowego rozpoznawania obowiązku podatkowego w przypadku importu usług, WNT oraz innych zakupów objętych odwrotnym obciążeniem,
d) szczególne problemy związane z ustalaniem momentu powstania obowiązku podatkowego w imporcie usług – np. usługi dokumentowane protokołami zdawczo-odbiorczymi, raportami, licencje,
e) istotne problemy związane z rozpoznawaniem obowiązku podatkowego w przypadku WNT – faktury zaliczkowe, faktury wystawione przed dostawą,
f) odliczanie VAT w przypadku importu usług, WNT oraz odwrotnego obciążenia poprzez korektę deklaracji VAT,
g) przepisy przejściowe dotyczące wprowadzonej zmiany,
h) zmiana zasad korygowania podatku należnego i naliczonego w przypadku zakupów z odwrotnym obciążeniem,
i) zgodność zmian w przepisach z prawem unijnym.

5. Sankcje w podatku VAT od 1 stycznia 2017 r.:
a) błędy w rozliczeniu VAT a dodatkowe zobowiązanie podatkowe,
b) wykazanie nadwyżki VAT naliczonego nad należnym a sankcja w podatku VAT,
c) korekty deklaracji a uniknięcie dodatkowego zobowiązania podatkowego,
d) przypadki, w którym zastosowanie znajdzie sankcja 30%,
e) możliwość obniżenia sankcji do wysokości 20%,
f) odliczenie VAT z faktury wystawionej przez podmiot nieistniejący a sankcja 100%,
g) sankcja 100% w przypadku odliczenia VAT z faktury dotyczącej czynności niedokonanej częściowo lub w całości,
h) dodatkowe zobowiązanie podatkowe w przypadku odliczenia VAT w kwocie wyższej niż zgodna z rzeczywistością,
i) odliczenie VAT od czynności nieważnej lub pozornej a zastosowanie sankcji 100%,
j) możliwość uniknięcia sankcji w przypadku oczywistych pomyłek lub błędów rachunkowych.

6. Nowelizacja przepisów w przedmiocie fiskalizowania obrotu za pomocą kas rejestrujących:
a) dotychczasowe zwolnienia z obowiązku fiskalizacji obrotu,
b) zwolnienie z obowiązku fiskalizacji w 2017 r. ze względu na kwotę obrotu,
c) zwolnienie z obowiązku stosowania kasy fiskalnej w przypadku poszczególnych rodzajów transakcji,
d) brak konieczności fiskalizacji w przypadku transakcji na rzecz pracowników,
e) zwolnienie z fiskalizacji z tytułu uregulowania należności za pośrednictwem rachunku bankowego,
f) obowiązek zgłoszenia rachunku bankowego fiskusowi w celu skorzystania ze zwolnienia z obowiązku fiskalizacji,
g) dostawa niektórych towarów oraz świadczenie usług, które nie może korzystać ze zwolnienia z fiskalizacji,
h) transakcje nieodpłatne a obowiązek stosowania kasy rejestrującej w 2017 r.,
i) sankcje w przypadku braku fiskalizacji obrotu za pomocą kasy rejestrującej.

7. Zwrot podatku VAT po nowelizacji przepisów:
a) nowe wymogi w zakresie rachunku bankowego, na który jest dokonywany zwrot,
b) zwiększenie możliwości weryfikacji przez organ podatkowy zasadności zwrotu VAT,
c) możliwość kwestionowania zwrotu VAT w przypadku podejrzenia udziału w transakcji karuzelowej,
d) nowe wymogi odnośnie zwrotu VAT w terminie przyspieszonym,
e) możliwość wstrzymania zwrotu VAT na skutek postępowań prowadzonych przez inne organy niż organy podatkowe oraz skarbowe.

8. Składanie deklaracji VAT po nowelizacji przepisów:
a) omówienie aktualnego wzoru formularza deklaracji VAT-7 oraz VAT-7K,
b) częściowa likwidacja możliwości składania deklaracji kwartalnych,
c) składanie deklaracji przez małych podatników,
d) obowiązek składania deklaracji VAT w formie elektronicznej,
e) podmioty wyłączone z obowiązku składania deklaracji w formie elektronicznej,
f) składanie informacji VAT-UE oraz VAT-27 po nowelizacji przepisów,
g) obowiązek korygowania informacji podsumowujących – praktyczne znaczenie przepisów.

9. Nowe uprawnienia organów podatkowych oraz ryzyka podatkowe związane z wykreślaniem podatników z rejestru czynnych podatników VAT:
a) wykreślenie z rejestru z powodu podania w zgłoszeniu rejestracyjnym danych niezgodnych z rzeczywistością,
b) brak możliwości kontaktu z pełnomocnikiem albo podatnikiem a możliwość wykreślenia z rejestru,
c) zawieszenie działalności gospodarczej a wykreślenie z rejestru,
d) nieskładanie deklaracji VAT jako przesłanka wykreślenia z rejestru,
e) składanie deklaracji „zerowych” a nowe uprawnienia fiskusa odnośnie wykreślania z rejestru,
f) wykreślenie z rejestru z powodu wystawienia niektórych rodzajów faktur,
g) uprawnienia fiskusa odnośnie wykreślania z rejestru w przypadku podejrzenia o świadomy lub nieświadomy udział podatnika w transakcji oszukańczej,
h) przywracanie wykreślonych podatników do rejestru podatników czynnych,
i) sytuacja prawno-podatkowa podatnika wykreślonego z rejestru,
j) odpowiedzialność fiskusa w przypadku bezpodstawnego wykreślenia z rejestru podatników VAT,
k)  możliwość odliczenia VAT z faktury wystawionej przez podmiot wykreślony z rejestru czynnych podatników VAT.

10. Zmiany w przepisach odnośnie odpowiedzialności solidarnej za VAT niezapłacony przez podatnika VAT:
a) odpowiedzialność pełnomocnika za VAT niezapłacony przez mocodawcę,
b) ograniczenia odpowiedzialności pełnomocnika,
c) zmiana przepisów w zakresie odpowiedzialności solidarnej nabywcy towaru za VAT niezapłacony przez dostawcę,
d) nowelizacja katalogu towarów, za które odpowiedzialność jako osoba trzecia ponosi nabywca,
e) zmiany w przepisach odnośnie kaucji gwarancyjnych.

11. Pozostałe zmiany od 1 stycznia 2017 r.:
a) podtrzymanie obowiązujących stawek podatkowych,
b) zmiany w zakresie zwolnień w przypadku usług ubezpieczeniowych oraz finansowych,
c) nowy limit zwolnienia podmiotowego z VAT.

12. Zasady powstawania obowiązku podatkowego – najczęstsze wątpliwości interpretacyjne oraz praktyka organów podatkowych:
a) data sprzedaży usługi jako zasada ogólna powstania obowiązku podatkowego,
b) opodatkowanie w sposób kasowy pożyczek, kredytów, gwarancji bankowych, rachunków bankowych, przelewów itp.
c) opodatkowanie najmu oraz dzierżawy,
d) usługi ciągłe oraz rozliczane okresowo a moment powstania obowiązku podatkowego,
e) opodatkowanie zaliczek, zadatków oraz innych przedpłat,
f) data wystawienia faktur a moment powstania obowiązku podatkowego,
g) obowiązek podatkowy w przypadku importu usług,
h) obowiązek podatkowy w przypadku usług dokumentowanych protokołami zdawczo-odbiorczymi lub raportami zatwierdzanymi przez klienta w świetle interpretacji organów podatkowych oraz orzecznictwa sądów administracyjnych,
i) problemy z ustalaniem obowiązku podatkowego w przypadku obrotu licencjami,
j) korekty podatku należnego – korekty bieżące i wsteczne.

13. Dokumentowanie czynności opodatkowanych VAT:
a) ogólne zasady dotyczące wystawiania faktur VAT,
b) poprawna treść faktury,
c) faktura proforma a faktura VAT,
d) możliwość wystawienia faktury przed sprzedażą,
e) faktury korygujące a noty korygujące,
f) korekty faktur a korekty deklaracji,
g) korekty rozliczane w deklaracji VAT na bieżąco oraz wstecznie,
h) potwierdzenie odbioru faktury korygującej,
i) anulowanie faktury,
j) prawidłowe stosowanie i rozliczanie duplikatów,
k) faktury elektroniczne.

14. Refakturowanie usług z uwzględnieniem ostatnich zmian oraz praktyki organów podatkowych:
a) różne formy przerzucania kosztów na klientów i kontrahentów oraz zasady rozliczania na gruncie VAT,
b) data sprzedaży oraz data powstania obowiązku podatkowego w przypadku refakturowania,
c) refakturowanie mediów w przypadku wynajmu oraz dzierżawy nieruchomości,
d) zasady rozliczania przerzuconych kosztów wykonawstwa zastępczego.

15. Odliczanie VAT – przegląd problemów:
a) terminy odliczania podatku VAT,
b) ograniczenia w prawie do odliczenia VAT od zakupu usług noclegowych oraz gastronomicznych,
c) odliczanie VAT od wydatków związanych z pojazdami,
d) odliczanie VAT od wydatków związanych ze świadczeniami nieodpłatnymi (dla klientów, kontrahentów, pracowników, współpracowników),
e) korekty podatku naliczonego związane ze zmianą przeznaczenia zakupu,
f) korekty podatku naliczonego związane z otrzymaniem faktury korygującej.

16. Wybrane zagadnienia dotyczące transakcji międzynarodowych:
a) prawidłowe rozpoznawanie obowiązku podatkowego,
b) zasady przeliczania walut obcych na gruncie VAT,
c) dokumenty uprawniające do stawki 0% w przypadku WDT i eksportu towarów,
d) import i eksport usług zasady ustalania miejsca świadczenia (opodatkowania).

17. Pytania i odpowiedzi.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 590 zł + 23% VAT

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 16:00

Miejsce zajęć: centrum ww. miast

Informacje:
Norbert Saks, Joanna Domaszewska
tel. (022) 208 28 28/26, fax (022) 211 20 90
norbert.saks@akademiamddp.pl; joanna.domaszewska@akademiamddp.pl

Terminy

24 01 2018 - Gdańsk
26 01 2018 - Katowice
29 01 2018 - Poznań
29 01 2018 - Kraków
29 01 2018 - Warszawa
30 01 2018 - Wrocław
30 01 2018 - Szczecin
31 01 2018 - Rzeszów
09 02 2018 - Toruń
15 02 2018 - Warszawa
20 02 2018 - Lublin
26 02 2018 - Gdańsk
26 02 2018 - Warszawa
26 02 2018 - Kraków
26 02 2018 - Legnica
26 02 2018 - Słupsk
27 02 2018 - Wrocław
27 02 2018 - Łódź
28 02 2018 - Poznań
28 02 2018 - Bydgoszcz
28 02 2018 - Katowice

Nasi Klienci

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.Czytaj więcej Akceptuję