Kluczowe Wskaźniki Efektywności – Key Performance Indicators – KPI

Kategoria: ,

Dostępne terminy
Czas trwania: 2 dni
Cena: 1350 zł + 23% VAT
Szczegółowy plan

Kaplan i Norton stwierdzili kiedyś, że jak nie można czegoś zmierzyć, nie można tym zarządzać. W powyższym twierdzeniu jest dużo prawdy i dlatego bardzo przydatnym narzędziem do efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem są KPI (Key Performance Indicators, kluczowe wskaźniki efektywności, kluczowe wskaźniki działania), które powinny objąć całe przedsiębiorstwo, a nie tylko obszar finansowy. Są one jednocześnie bardzo praktycznym narzędziem kontrolingu, tak strategicznego, jak i operacyjnego.

Cel szkolenia

• zapoznanie się z problematyką zarządzania strategicznego i zarządzania przez cele,
• poznanie KPI, zarówno w obszarze finansowym, jak i pozafinansowym,
• zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu dokonywania trafnego wyboru KPI, ich pomiaru i interpretacji,
• zdobycie praktycznych umiejętności planowania (wyznaczania celów) z wykorzystaniem KPI.

Adresaci szkolenia

Szkolenie jest skierowane do kadry zarządzającej wyższego szczebla, właścicieli spółek i członków rad nadzorczych, kadry zarządzająca średniego szczebla i pracowników uczestniczących w budowie i wdrażaniu strategii firmy, pracowników działów kontrolingu, pracowników działów strategii, pracowników działów finansowych.

Program

1. Wprowadzenie:
a) cele w przedsiębiorstwie a budowanie jego wartości,
b) cele a strategia firmy,
c) korzyści zarządzania przez cele i KPI.

2. Budowa systemu zarządzania przez cele i KPI:
a) podstawowe zasady efektywnego wdrożenia systemu zarządzania przez cele i KPI,
b) podstawowe funkcje systemu,
c) fazy budowy systemu,
d) rodzaje celów i ich powiązanie ze strategią firmy,
e) poprawne formułowanie celów,
f) cele a zadania/działania,
g) cele a mierniki (KPI),
h) źródła danych KPI,
i) rodzaje KPI,
j) przykład specyficznych KPI branżowych,
k) tworzenie kart celów i KPI na poszczególnych poziomach zarządzania – powiązania pomiędzy celami i KPI na różnych poziomach zarządzania.

3. Powiązanie zarządzania przez cele i KPI z systemem motywacyjnym:
a) pojęcie motywacji,
b) motywacja finansowa i tworzenie kart premii,
c) motywacja pozafinansowa,
d) motywacja a komunikacja i zaufanie.

4. Monitoring realizacji celów:
a) przeglądy okresowe,
b) rozmowy okresowe.

5. Powtórzenie i podsumowanie.

Informacje organizacyjne

Cena: 1350 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

• uczestnictwo w zajęciach
• materiały szkoleniowe
• przerwy kawowe
• lunch
• certyfikat

Miejsce i godziny zajęć

Miejsce zajęć: centrum w/w miasta

Godziny zajęć: 10:00 – 15:30

Szkolenie realizowane również w formie online

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Norbert Saks
22 208 28 28
norbert.saks@akademiamddp.pl

Anita Musiał
22 208 28 33
anita.musiala@akademiamddp.pl

Dostępne terminy

25-11-202126-11-2021Warszawa

Zaufali nam: