17 05 2021 - 18 05 2021 - Katowice | Zgłoś się |
17 05 2021 - 18 05 2021 - Poznań | Zgłoś się |
14 06 2021 - 15 06 2021 - Warszawa | Zgłoś się |
14 06 2021 - 15 06 2021 - Gdańsk | Zgłoś się |
09 08 2021 - 10 08 2021 - Warszawa | Zgłoś się |
Kaplan i Norton stwierdzili kiedyś, że jak nie można czegoś zmierzyć, nie można tym zarządzać. W powyższym twierdzeniu jest dużo prawdy i dlatego bardzo przydatnym narzędziem do efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem są KPI (Key Performance Indicators, kluczowe wskaźniki efektywności, kluczowe wskaźniki działania), które powinny objąć całe przedsiębiorstwo, a nie tylko obszar finansowy. Są one jednocześnie bardzo praktycznym narzędziem kontrolingu, tak strategicznego, jak i operacyjnego.
• zapoznanie się z problematyką zarządzania strategicznego i zarządzania przez cele,
• poznanie KPI, zarówno w obszarze finansowym, jak i pozafinansowym,
• zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu dokonywania trafnego wyboru KPI, ich pomiaru i interpretacji,
• zdobycie praktycznych umiejętności planowania (wyznaczania celów) z wykorzystaniem KPI.
Szkolenie jest skierowane do kadry zarządzającej wyższego szczebla, właścicieli spółek i członków rad nadzorczych, kadry zarządzająca średniego szczebla i pracowników uczestniczących w budowie i wdrażaniu strategii firmy, pracowników działów kontrolingu, pracowników działów strategii, pracowników działów finansowych.
1. Wprowadzenie:
a) cele w przedsiębiorstwie a budowanie jego wartości,
b) cele a strategia firmy,
c) korzyści zarządzania przez cele i KPI.
2. Budowa systemu zarządzania przez cele i KPI:
a) podstawowe zasady efektywnego wdrożenia systemu zarządzania przez cele i KPI,
b) podstawowe funkcje systemu,
c) fazy budowy systemu,
d) rodzaje celów i ich powiązanie ze strategią firmy,
e) poprawne formułowanie celów,
f) cele a zadania/działania,
g) cele a mierniki (KPI),
h) źródła danych KPI,
i) rodzaje KPI,
j) przykład specyficznych KPI branżowych,
k) tworzenie kart celów i KPI na poszczególnych poziomach zarządzania – powiązania pomiędzy celami i KPI na różnych poziomach zarządzania.
3. Powiązanie zarządzania przez cele i KPI z systemem motywacyjnym:
a) pojęcie motywacji,
b) motywacja finansowa i tworzenie kart premii,
c) motywacja pozafinansowa,
d) motywacja a komunikacja i zaufanie.
4. Monitoring realizacji celów:
a) przeglądy okresowe,
b) rozmowy okresowe.
5. Powtórzenie i podsumowanie.
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1350 zł + 23% VAT
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, zajęcia na komputerze (komputer zapewnia organizator), przerwy kawowe, lunch, certyfikat
Godziny zajęć:
Dzień I 10:00-16:00
Dzień II 9:00-15:00
Godziny zajęć w Warszawie: 10:00 – 15:30
Miejsce zajęć: centrum w/w miast
Szkolenie realizowane również w formie online* »
* w Warszawie szkolenie realizowane równocześnie w formie online i stacjonarnej
Informacje:
Norbert Saks, Anita Musiał
tel. (22) 208 28 33/26, fax (22) 211 20 90
norbert.saks@akademiamddp.pl; anita.musial@akademiamddp.pl
17 05 2021 - 18 05 2021 - Katowice | Zgłoś się |
17 05 2021 - 18 05 2021 - Poznań | Zgłoś się |
14 06 2021 - 15 06 2021 - Warszawa | Zgłoś się |
14 06 2021 - 15 06 2021 - Gdańsk | Zgłoś się |
09 08 2021 - 10 08 2021 - Warszawa | Zgłoś się |