Kurs online Biznesplan (16 h) – czyli przygotowanie skutecznego planu działania krok po kroku kurs weekendowy

Szkolenia , kursy, księgowość, rachunkowość, podatki

Kurs online Biznesplan (16 h) – czyli przygotowanie skutecznego planu działania krok po kroku kurs weekendowy

27 06 2020 - 28 06 2020 - Online

Kategoria:
Adresaci kursu

Kurs skierowany jest do:
1) początkujących przedsiębiorców i osób planujących uruchomić własną działalność gospodarczą,
2) menedżerów planujących uruchomienie nowych przedsięwzięć biznesowych, analizy strategicznej przedsiębiorstwa,
3) osób, które chcą podnieść swoje kompetencje dotyczące praktycznej weryfikacji pomysłów biznesowych.

Cel kursu

Biznesplan, to jeden z podstawowych dokumentów biznesowych, zarówno dla początkującego przedsiębiorcy jak i dla dużych korporacji. Przedsiębiorcy, którzy planują otwarcie nowej firmy, jak również ci, którzy planują uruchomienie nowego przedsięwzięcia w istniejącej już instytucji, mogą wybierać jedną z dwóch dróg. Pierwsza z nich, mniej pracochłonna, oparta jest na własnym wyczuciu, szczęściu i intuicji. Druga to przeprowadzenie wielu dokładnych analiz, które wprawdzie wymagają dużo większego zaangażowania, ale są pomocne w przygotowaniu się na różne ewentualności. Oba podejścia nie gwarantują sukcesu, ale drugie minimalizuje istotnie kwestie dotkliwej porażki, bowiem wcześniejsze analizy nie tylko tworzą filtr dla naszych założeń, ale pozwalają w lepszy sposób dostosować nasze plany do sytuacji rynkowej. Przygotowanie dobrego biznesplanu wiąże się z koniecznością wnikliwej analizy otoczenia, rynku, w tym ewentualnych konkurentów. Kolejnym etapem jest analiza finansowa, w tym analiza scenariuszy. Zwieńczeniem całego procesu jest weryfikacja opłacalności.
Celem naszego kursu jest przeprowadzenie uczestników przez wszystkie etapy tworzenia dobrego, profesjonalnego biznesplanu.

Program kursu

1. Cel prowadzenia biznesu, wizja, misja, strategia.

2. Zasady metodyczne przygotowania biznesplanu.

3. Analiza otoczenia zewnętrznego (PEST).

4. Analiza rynku konkurencji (5 sił portera, mapa grup strategicznych).

5. Analiza SWOT.

6. Marketing Mix.

7. Analizy finansowe, w tym analiza potencjalnych źródeł finansowania.

8. Analizy wrażliwości i scenariuszowe.

9. Podsumowanie i ocena ryzyka przedsięwzięcia.

Informacje organizacyjne

PROMOCJA PRZY ZGŁOSZENIU DO 31.05.2020!

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1090 zł (VAT zw.) 817 zł (VAT zw.)

Cena obejmuje: dostęp do platformy w czasie realizacji kursu, autorskie materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, zaświadczenie wydane na druku MEN.

Wymagania:

→ Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internet.

→ Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w kursie.

Zajęcia odbywają się:

→ w godzinach 9.00 – 16.00

→ w trakcie kursu przewidziane są przerwy, które będą ustalane wedle potrzeb w toku zajęć z wykładowcą.

Informacje:
Ewa Suchecka, Anna Pyrzanowska
tel. (+48 22) 208 28 38, 208 28 26
fax (+48 22) 211 20 90, 208 28 30
e-mail: ewa.suchecka@akademiamddp.pl; anna.pyrzanowska@akademiamddp.pl

Kurs organizowany przez Centrum Szkoleniowe MDDP Akademia Biznesu.

Terminy

27 06 2020 - 28 06 2020 - Online

Nasi Klienci

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.Czytaj więcej Akceptuję