Ocena finansowa podwykonawców

Szkolenia , kursy, księgowość, rachunkowość, podatki

Ocena finansowa podwykonawców

05 11 2020 - Warszawa

Kategoria: , , , , , , , ,
Opis szkolenia

Odpowiedni wybór podwykonawców jest ważnym elementem działalności organizacji, a decyzje podejmowane w tym obszarze mają wpływ na wiele aspektów jej funkcjonowania, np. na koszty czy sprawną realizację planów biznesowych. Organizacja, decydując się na współpracę z konkretnym podwykonawcą, powinna wziąć pod uwagę to, że jakość dostarczonych przez partnera rozwiązań/produktów ma wpływ na poziom realizowanych celów biznesowych.
Ocena podwykonawcy opiera się na weryfikacji szeregu kryteriów, wynikających z wymagań organizacji odnośnie świadczenia usług przez tego typu podmioty. Większość z nich dotyczy trzech obszarów: jakości dostarczonego produktu/usługi, logistycznej obsługi klienta – terminowości, kompletności
oraz elastyczności – zdolności dopasowywania się do zmiennych warunków.
Celem szkolenia jest omówienie kryteriów oceny potencjalnego podwykonawcy ze szczegółowym omówieniem oceny finansowej podwykonawcy.
Szkolenie prowadzone będzie w formule warsztatowej, łączącej elementy wykładów oraz pracę nad case’ami i wypracowanie konkretnych, gotowych do realizacji rozwiązań.
Korzyści z udziału w szkoleniu: poznanie zasad oceny finansowej podwykonawców oraz nabycie umiejętności przygotowania prawidłowego procesu oceny podwykonawcy oraz podejmowania decyzji
o wyborze najlepszej oferty.

Program

1. Przygotowanie zapytania ofertowego.

2. Określenie zasad realnej oceny ceny zaproponowanej przez podwykonawcę – wysokość ceny to nie wszystko.

3. Źródła informacji o kondycji finansowej podwykonawcy.

4. Wpływ warunków płatności, terminowości na wartość kontraktu z podwykonawcą.

5. Ocena podwykonawcy w zależności od świadczonych usług.

6. Rekomendacja jako czynnik dodatkowy w ocenie podwykonawcy.

7. Inne kryteria oceny podwykonawcy i ich wpływ na ocenę finansową.

8. Przygotowanie polityk zarządzania współpracą z podwykonawcami: polityka zakupowa, procedura wyboru podwykonawcy, polityka współpracy z podwykonawcami, etyka działań biznesowych.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 690 + 23% VAT

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 15:30

Miejsce zajęć: sala szkoleniowa w centrum miasta

Szkolenie realizowane również w formie online* »

* w Warszawie szkolenie realizowane równocześnie w formie online i stacjonarnej

Informacje:
Joanna Domaszewska
tel. 22 208 28 28, fax 22 211 20 90
joanna.domaszewska@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!

Terminy

05 11 2020 - Warszawa

Nasi Klienci

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.Czytaj więcej Akceptuję