Reklama, promocja oraz sponsoring w branży farmaceutycznej

Szkolenia , kursy, księgowość, rachunkowość, podatki

Reklama, promocja oraz sponsoring w branży farmaceutycznej

22 06 2021 - Warszawa

Kategoria: , ,
Program

1. Reklama, reprezentacja, sponsoring, działania marketingowo-promocyjne a prawo podatkowe – czym należy zawsze pamiętać podejmując działania mające intensyfikować sprzedaż.

2. Reklama i reprezentacja prowadzone przez firmy farmaceutyczne w kontekście regulacji prawa farmaceutycznego.

3. Dostawy nieodpłatne a opodatkowanie VAT i prawo do rozliczenia podatku naliczonego – najnowsze regulacje i orzecznictwo sądów w tym ETS.

4. Opodatkowanie przekazania próbek i prezentów małej wartości, z uwzględnieniem zmian w ramach slim VAT.

5. Brak obowiązku opodatkowania części przekazań towarów bez wynagrodzenia.

6. Usługi nieodpłatne a opodatkowanie VAT.

7. Podstawa opodatkowania VAT przy transakcja nieodpłatnych i odpłatnych.

8. Refakturowania – zasady ogólne i studium przypadku.

9. Usługi związane z intensyfikacją sprzedaży świadczone przez firmy wykonujące takie świadczenie profesjonalnie – jakie są korzyści i skutki podatkowe.

10. Reklama i reprezentacja w działalności firmy farmaceutycznej w świetle regulacji o podatku dochodowym, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki rozliczania kosztów.

11. Reprezentacja i reklama w podatkach dochodowych i VAT – studium przypadku:
a) szkolenia, konferencje, prezentacje – koszty organizacji i materiałów,
b) akcje reklamowe,
c) upominki dla kontrahentów i innych osób,
d) wykorzystanie alkoholu w reklamie i na potrzeby reprezentacji,
e) reklama w internecie,
f) premie pieniężne,
g) sprzedaż premiowa,
h) programy lojalnościowe,
i) inne świadczenia.

12. Sponsoring w firmie farmaceutycznej:
a) sponsoring a sponsorowanie,
b) sponsoring jako czynność odpłatna,
c) podstawa opodatkowania sponsoringu,
d) przychody i koszty przy sponsoringu,
e) dokumentowanie sponsoringu,
f) obowiązki płatnicze sponsora.

13. Rabaty w farmacji w świetle przepisów prawa podatkowego, z uwzględnieniem regulacji szczególnych dotyczących farmacji.

14. Miejsce świadczenia a działalność promocyjna, sprzedażowa itp.

15. Udział lekarza lub farmaceuty w szkoleniu, konferencji spotkaniu a obowiązek opodatkowania.

16. COVID-19: odwołane szkolenia, konferencje itp. a koszty podatkowe.

17. Epidemia a działania promocyjne w podatkach.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 690 zł + 23% VAT

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 10:00 – 15:30

Miejsce zajęć: centrum w/w miast

Szkolenie realizowane również w formie online* »

* w Warszawie szkolenie realizowane równocześnie w formie online i stacjonarnej

Informacje:
Joanna Domaszewska
tel. (22) 208 28 28, fax (22) 211 20 90
joanna.domaszewska@akademiamddp.pl

Powyższy temat możemy zrealizować dla Państwa także w formie szkolenia zamkniętego.
Szczegóły znajdą Państwo tutaj >>
Zapraszamy serdecznie!

Terminy

22 06 2021 - Warszawa

Nasi Klienci

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.Czytaj więcej Akceptuję