Szkolenie online Microsoft Excel poziom zaawansowany – wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w biznesie

Kategoria: ,

Dostępne terminy
Poziom szkolenia:
Czas trwania: 2 dni
Cena: 990 zł + 23% VAT 
Szczegółowy plan
Cel szkolenia

Szkolenie ma na celu przekazanie zaawansowanej wiedzy na temat wykorzystania arkusza kalkulacyjnego MS Excel w codziennej pracy. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę na temat zaawansowanych funkcji aplikacji m.in. umiejętność zaawansowanej obróbki danych w arkuszu, generowania wykresów. Będą potrafili pracować z wieloma arkuszami i tworzyć zaawansowane formuły. Dzięki praktycznym ćwiczeniom uczestnicy naucza się samodzielnie analizować dane przy pomocy tabel przestawnych oraz wykorzystywać inne źródła danych. Ćwiczenia zapewnią trwałe podniesienie wydajności pracy dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych funkcji MS Excel.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Uczestnictwo w szkoleniu daje praktyczne umiejętności wykorzystania zaawansowanych możliwości w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel. Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą w stanie zastosować nabyte wiadomości do kreatywnej analizy działalności firmy oraz do budowy złożonych modeli, dzięki którym podejmowanie decyzji będzie oparte o rzetelne i dokładne dane. Poznanie zaawansowanych technik korzystania z programu Microsoft Excel uczyni codzienną pracę łatwiejszą i bardziej efektywną.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił:

• Obsługiwać zaawansowane funkcje arkusza kalkulacyjnego
• Importować i formatować dane na poziomie zaawansowanym
• Wykonywać skomplikowane obliczenia za pomocą formuł i funkcji
• Tworzyć dostosowane do typów danych wykresy
• Zakładać zaawansowane filtry
• Korzystać z szablonów
• Analizować dane za pomocą sum częściowych, tabel przestawnych i symulacji
• Importować i eksportować dane
• Korzystać z pracy online
• Zarządzać zeszytami

Program

Oczyszczanie zaśmieconych danych, weryfikowanie poprawności, różne typy danych
Praca z dużymi listami danych
• Sortowanie po wielu kolumnach, kolorach, niestandardowe;
• Sortowanie po wielu kolumnach, kolorach, niestandardowe;
• Filtrowanie danych różnych typów (dane liczbowe, tekstowe, daty);
• Filtry zaawansowane.

Formatowanie warunkowe:
• Warunkowe wyróżnianie komórek;
• Paski danych
• Skala kolorów
• Ikony – modele procentowe, percentyl, liczbowy
• Formatowanie w oparciu o wynik własnej funkcji, np. całego wiersza czy kolumny
• Wyróżnianie na podstawie rozwijanych list

Sprawdzanie poprawności danych
• Dynamiczne zakresy w sprawdzaniu poprawności
• Formularze ze sprawdzaniem poprawności, formuły + formaty warunkowe

Formuły
• Rodzaje adresacji
• Wykorzystanie nazw w budowaniu formuł

Inspekcja i szacownie formuł, śledzenie zależności
Funkcje logiczne
• Funkcja jeżeli
• Łączenie warunków logicznych funkcjami „oraz”, „lub”
• Zagnieżdżanie funkcji

Funkcje tekstowe
• (lewy, prawy, złącz, szukaj, fragment.tekstu, zamiana wielkości liter, usuwanie spacji)

Funkcje zliczające i sumujące
• (licz.jeżeli, licz.warunki, suma.jeżeli, suma.warunków, suma.iloczynów)

Funkcje wyszukiwania
• wyszukaj pionowo, indeks, podaj.pozycję, x.wyszukaj

Odwołania do wielu arkuszy 3W
Funkcje tablicowe, wprowadzenie do nowych funkcji Excela
• Funkcje filtruj, sortuj, unikatowe, itp.

Analiza danych, Tabele przestawne
• Sortowanie
• Filtrowanie etykiet i wartości
• Grupowanie wg. liczb, tekstu, dat
• Obliczenia podstawowe i pokaż wynik jako
• Wykresy przestawne
• Osie czasu i fragmentatory – efektowne filtrowanie danych
• Pola obliczeniowe
• Formatowanie warunkowe w tabeli przestawnej

Wykresy przestawne
Obiekt tabela
• Odwołania strukturalne
• Dynamiczne zakresy dla tabel przestawnych i sprawdzania poprawności
• Fragmentatory
• Formuły w tabelach

Wstęp do Power Query
• Podłączanie do danych z różnych źródeł, TXT, CSV, www, Excel
• Oczyszczanie danych i transformacje
• Łączenie pionowe
• Łączenie poziome

Informacje organizacyjne

Cena: 990 zł + 23% VAT 

Cena obejmuje:

• dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat

Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu i oprogramowaniem MS Excel.

Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Harmonogram szkolenia

Godziny zajęć: 10:00 – 15:30

Dzień przed szkoleniem wysłanie do Uczestników materiałów szkoleniowych w formacie PowerPoint lub/i PDF
09:30 – rozpoczęcie logowania przez Uczestników
10:00 – warsztat cz. I
11:30 – przerwa 30-minutowa
12:00 – warsztat cz. II
13:30 – przerwa 30-minutowa
14:00 – warsztat cz. III
15:30 – zakończenie szkolenia, odpowiedzi na pytania Uczestników czat/audio

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Justyna Świdnicka
22 208 28 47
justyna.swidnicka@akademiamddp.pl

Dostępne terminy

22-11-202123-11-2021Online

Zaufali nam: