Szkolenie online Nonviolent communication – NVC jako fundament zarządzania, efektywnej współpracy w sytuacjach kryzysowych

Kategoria: , ,

Dostępne terminy
Czas trwania: 2 dni
Cena: 990 zł + 23% VAT
Szczegółowy plan

Sytuacje kryzysowe wzbudzają w nas skrajne emocje, pojawiają się duże napięcia i ogromny stres. Dla większości z nas są to sytuacje, gdzie nie potrafimy zapanować nad obawą oraz generowaniem w głowie czarnych scenariuszy. Takie sytuacje i postawy mają skrajnie negatywny wpływ na nasze środowisko pracy. Wywołują konflikty, głębokie nieporozumienia, działają destruktywnie na atmosferę, jednym słowem niszczą nasze miejsca pracy.

Jak temu zapobiegać?

Jednym z najefektywniejszych sposobów jest uczenie pracowników jak komunikować się w sposób nieantagonizujący. W taki sposób, aby być twardym dla problemu ale miękkim dla osoby. W taki sposób, aby opierać swoją komunikację na zrozumieniu potrzeb naszego rozmówcy – dostosowywać się do jego temperamentu. Ponadto starać się, w sposób świadomy, panować nad emocjami.

Adresaci szkolenia

Kadra zarządzająca, menedżerowie i pracownicy działów HR , project menedżerowie, pracownicy działów administracyjnych oraz wszystkie osoby, które chcą rozwijać umiejętność komunikacji.

Cel szkolenia

Pokazanie Uczestnikom jak w sposób świadomy efektywniej się komunikować, być precyzyjniejszym, rozwiązywać szybciej konflikty i rzadziej je generować ,jak być skuteczniejszym w czasach skrajnie trudnych.

Metodyka szkolenia

Szkolenie prowadzone w formie webinaru. To jedna z najpopularniejszych metod szkoleniowych on-line. Oparte na praktycznych aspektach: analiza studiów przypadku, przedstawianie propozycji możliwych rozwiązań, ćwiczenia, mini wykład, dyskusje, dostęp do narzędzi online. Na dzień przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają pytania dotyczące sytuacji w ich organizacjach, które będziemy analizować w trakcie webinaru oraz 1 case study, nad którym będziemy pracować zespołowo.

Program szkolenia

1. Wprowadzenie do NVC:
– krótki zarys historyczny,
– fundamenty – czyli o co chodzi?

2. Zrozumieć drugą osobę:
– zrozumieć, że każdy jest inny,
– moje DNA komunikacji, DNA innych,
– jak mówić (metaprogramy)?

3. Budowanie dialogu opartego o wzajemne zrozumienie i szacunek:
– postawa asertywna – co to znaczy
– postawa asertywna – gdzie? jak i kiedy?
– czy to zawsze się opłaca?

4. Emocje na smyczy:
– czym są emocje?
– jak wpływają na naszą komunikację?
– jak trzymać je na smyczy?

5. Zarządzanie konfliktem:
– zrozumieć mechanizm konfliktu,
– od czego zacząć?
– „krok za krokiem do światła”.

Informacje organizacyjne

Cena: 990 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

• dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat

Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.

Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Harmonogram szkolenia

Godziny zajęć: 10:00 – 15:00

9:30 rozpoczęcie logowania przez Uczestników
10:00 – 15:00 szkolenie
w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy, które będą ustalane wedle potrzeb w toku zajęć z wykładowcą

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@akademiamddp.pl

Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@akademiamddp.pl

Dostępne terminy

25-11-202126-11-2021Online
09-12-202110-12-2021Online
20-12-202121-12-2021Online

Zaufali nam: