Szkolenie online Nowoczesne systemy zarządzania benefitami pracowniczymi

Kategoria: ,

Dostępne terminy
Czas trwania: 1 dzień
Cena: 690 zł + 23% VAT
Szczegółowy plan

Na wstępie zapoznajmy się w wybranymi faktami z naszego rynku: Instytut Gallupa podaje, że tylko ok. 15 procent pracowników zadowolonych jest ze swojego miejsca pracy. Najnowsze badanie Barometru Zaufania Edelmana pokazuje w alarmujący sposób, że w Polsce pracownicy nie ufają swoim pracodawcom. Amerykańskie stowarzyszenie projekt managerów PMI od lat informuje, że ponad 85 procent wszystkich projektów kończy się niepowodzeniem.
Dlaczego tak jest i czy tak musi być w naszej organizacji? Istnieje wiele metod, które mają wpływać na przywiązanie pracownika do swojego miejsca pracy oraz sprawiać, aby był on bardziej zaangażowany (efektywniejszy). Obecnie bardzo istotnym narzędziem w walce o pracownika są benefity pozapłacowe. Rynek pracownika bardzo mocno sprzyja rozwojowi tego segmentu świadczeń. Powstają one jak „grzyby po deszczu”. Dlatego warto w uporządkowany sposób zastanowić się, w co inwestować i jak się w tym nie pogubić.
Stworzenie optymalnej i atrakcyjnej oferty benefitów dla naszych pracowników pozostaje wyzwaniem dla wszystkich firm, które chcą „konkurować” o najlepszych pracowników. Istotną kwestią jest przede wszystkim zdefiniowanie funkcji, jaką benefity mają pełnić w naszej organizacji oraz ich dopasowanie do istniejących lub przyszłych potrzeb pracowników. Więcej nie zawsze znaczy lepiej. Dobrze skorelowana z naszymi wewnętrznymi potrzebami organizacyjnymi, optymalna dla naszego modelu biznesowego oferta świadczeń pozapłacowych będzie postrzegana jako bardziej atrakcyjna niż ta zawierająca najmodniejsze oraz najnowsze, choć zupełnie nieprzydatne świadczenia w codziennym życiu naszych pracowników.

Adresaci szkolenia

HR dyrektorzy, HR managerowie, HR Business Partnerzy, HR Generalist, inni pracownicy działów HR, managerowie, osoby odpowiedzialne za planowanie polityki benefitów oraz zarządzanie tym systemem, osoby odpowiedzialne za szeroko rozumianą politykę retencji, analitycy biznesowi oraz wszystkie osoby zainteresowane tematem nowoczesnego HR-u.

Cel szkolenia

Nabycie umiejętności w obszarze tworzenia i wdrożenia efektywnej oferty benefitów, przy specyfice i budżecie danej organizacji.

Po szkoleniu Uczestnicy będą wiedzieli:
• co oferuje rynek i na co postawić w XXI wieku?
• czym są i jak działają systemy kafeteryjne?
• czego tak naprawdę potrzebują nasi pracownicy i jak to mierzyć?
• jak mierzyć efektywność benefitów, które posiadamy?
• jak wdrażać nowe rozwiązania?
• jak finansować świadczenia pozapłacowe?
• jak monitorować potrzeby naszych pracowników?
• jak zarządzać naszymi benefitami, aby jak najefektywniej angażowały naszych pracowników?
• jak rozmawiać z osobami decyzyjnymi o nowych potrzebach i nowych inwestycjach?
• w co inwestują najskuteczniejsze firmy?
• w jakie benefity najczęściej inwestują organizacje turkusowe?
• które benefity najbardziej wspierają wellbeing?
• jak nowe technologie pomagają nam w zarządzaniu benefitami?

Metodyka szkolenia

Szkolenie w formule online, przy wykorzystaniu technik interaktywnych, co gwarantuje zaangażowanie każdego z Uczestników. Uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę oraz umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania w praktyce.

Program szkolenia

1. Benefity pracownicze a nasza strategia biznesowa – po co wdrażamy rozwiązania poza płacowe?

2. Benefity pracownicze a nasza strategia zarządzania zasobami ludzkimi – czego tak naprawdę potrzebują nasi pracownicy?

3. Co oferuje rynek? – Przegląd dostępnych benefitów

4. Trendy na rynku benefitów pracowniczych – czyli co jest modne i „sexy”?

5. Czym są systemy kafeteryjne?

6. Rodzaje dostępnych systemów kafeteryjnych

7. Jak zaprojektować i zarządzać kafeterją?

8. Audyt naszego systemu benefitowego – jak go zaplanować i przeprowadzić?

9. Jak monitorować efektywność poszczególnych rozwiązań?

10. Jak monitorować przyszłe potrzeby naszych pracowników?

11. Jak finansować świadczenia pozapłacowe?

12. Jak rozmawiać ze sponsorami – decydentami, o nowych inwestycjach w benefity?

13. Jak wdrażać nowe świadczenia pozapłacowe aby pokazać ich wartość ? – Wzmacnianie employer brandingu

14. Keller Williams jako najszczęśliwsze miejsce pracy w 2018 r. według Forbes – jak tworzy się taką organizację?

15. Turkusowe praktyki – czy turkus to Yeti czy prawdziwe biznesowe realia, które warto rozwijać w swojej organizacji?

16. Najczęściej popełniane błędy przy wdrażaniu różnych typów benefitów – przegląd wybranych case study.

Informacje organizacyjne

Cena: 690 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

• dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia
• autorskie materiały szkoleniowe
• certyfikat

Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.

Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Harmonogram szkolenia

Godziny zajęć: 10:00 – 16:30

9:30 rozpoczęcie logowania przez Uczestników
10:00 – 16:30 szkolenie
w trakcie szkolenia przewidziane są przerwy, które będą ustalane wedle potrzeb w toku zajęć z wykładowcą

Masz pytania? Chętnie odpowiemy.

Agata Boniakowska
22 208 28 36
agata.boniakowska@akademiamddp.pl

Anna Niedziółka
22 208 28 26
anna.niedziolka@akademiamddp.pl

Dostępne terminy

16-11-2021Online
30-11-2021Online
09-12-2021Online
20-12-2021Online

Zaufali nam: