Szkolenie online Prawne oraz praktyczne aspekty funkcjonowania  Bazy danych o produktach  i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w służbie zdrowia

Szkolenia , kursy, księgowość, rachunkowość, podatki

Szkolenie online Prawne oraz praktyczne aspekty funkcjonowania Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w służbie zdrowia

25 06 2020 - Online

Kategoria: , ,

Adresaci szkolenia

Pracownicy odpowiedzialni za gospodarowanie odpadami w służbie zdrowia/branży medycznej , w tym zlecający usługi odbioru odpadów; specjaliści odpowiadający za ewidencję odpadów i sprawozdawczość w zakresie gospodarki odpadami; pracownicy odpowiedzialni za sporządzanie dokumentów przetargowych w części dotyczącej gospodarowania odpadami np. w zakresie wytworzonych odpadów powstałych w zakresie zleconych usług; pracownicy odpowiedzialni za przygotowywanie Procedur/Instrukcji w zakresie gospodarowania wytworzonymi odpadami; osoby odpowiedzialne za zgodność prowadzonej działalności z wymaganiami prawnymi- różne stanowiska w zależności od struktury organizacyjnej. 

Cel szkolenia

Zdobycie praktycznej wiedzy dotyczącej Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) oraz spełnienie obowiązków ustawowych w zakresie BDO w służbie zdrowia/branży medycznej . Przedstawienie licznych praktycznych sytuacji w odniesieniu do konkretnych przykładów i problemów umożliwiających zrozumienie oraz wdrożenie usprawnień w procesach dotyczących prezentowanych zagadnień. Znaczna część szkolenia zostanie poświęcona na praktyczne omówienie zmian obowiązujących od 2020 r. (m.in. zmian w zakresie składanych wniosków do Urzędów Marszałkowskich, prowadzonej ewidencji odpadów oraz sprawozdawczości związanej z gospodarowaniem odpadami). Uczestnicy będą mogli zadawać pytania na nurtujące ich kwestie.

Program szkolenia

1. Zakres i rola podmiotów zarejestrowanych w BDO.

2. Podstawowe pojęcia związane z odpadami a niezbędne do prawidłowego określenia swojej działalności w BDO.

3. Obowiązki wynikające z ustawy o odpadach w kontekście BDO dla branży medycznej.

4. Struktura użytkowników i uprawnienia.

5. Omówienie funkcjonalności i dostępnych modułów w BDO:
a) wnioski,
b) ewidencja odpadów,
c) prawozdawczość.

6. Praktyczne zapoznanie z elektronicznymi dokumentami:
a) kartą przekazania odpadów,
b) kartą ewidencji odpadów,
c) w przypadku sprzedawcy odpadów i pośrednika w obrocie odpadami, niebędących posiadaczami odpadów: kartą ewidencji odpadów niebezpiecznych.

7. Sprawozdawczość za 2019 i w 2020.

8. Wymagania prawne dotyczące BDO versus kary.

9. Case study dla branży medycznej.

10. Panel dyskusyjny, wymiana doświadczeń, konsultacje.

Informacje organizacyjne

PROMOCJA NA SZKOLENIE W TERMINIE CZERWCOWYM!
Koszt uczestnictwa: 490 zł + 23% VAT 392 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat

Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internet.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Godziny zajęć: 10:00 – 13:30

Harmonogram szkolenia:
→ dzień przed szkoleniem wysłanie do Uczestników materiałów szkoleniowych w formacie PowerPoint lub/i PDF
09:30 → rozpoczęcie logowania przez Uczestników
10:00 → wykład cz. I
11:30 → przerwa 30-minutowa
12:00 → wykład cz. II
13:30 → przerwa 30-minutowa
14:00 → wykład cz.III
15:30 → zakończenie szkolenia, odpowiedzi na pytania Uczestników czat/audio

Informacje:
Joanna Domaszewska
tel. 22 208 28 28, fax 22 211 20 90
joanna.domaszewska@akademiamddp.pl

Terminy

25 06 2020 - Online

Nasi Klienci

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.Czytaj więcej Akceptuję