Szkolenie online Prawo pracy w sytuacjach kryzysowych – praktyczne rozwiązania

Szkolenia , kursy, księgowość, rachunkowość, podatki

Szkolenie online Prawo pracy w sytuacjach kryzysowych – praktyczne rozwiązania

27 07 2020 - Online
24 08 2020 - Online
14 09 2020 - Online
16 10 2020 - Online

Kategoria:

Zapraszamy Cię, na wyjątkowe szkolenie. Omówimy na przykładach jak krok po kroku postąpić w sytuacji kryzysowej w firmie. Dowiesz się: jak zoptymalizować zatrudnienie? Jak zawiesić prawo do premii? Jak zarządzać, nadzorować i kierować pracownikami w sytuacjach nadzwyczajnych. 

Prowadzący szkolenie

Monika Drab-Grotowska – radca prawny od 2004 r. Ukończyła Wydział Prawa Uniwersytetu Wrocławskiego oraz aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Partner w kancelarii prawnej Drab-Grotowska, Juszczyńska, Achler. Ekspertka Business Centre Club ds. odpowiedzialności prawnej członka zarządu oraz prawa spółek kapitałowych.
Z sukcesem zarządza 3 firmami. Założycielka platformy VOD prawo dla zarządu.pl. Na co dzień dzieli się rzetelną i praktyczną wiedzą prawną w ramach Akademii Stosowania Prawa, którą założyła w 1999 roku. Posiada bogate doświadczenie w obsłudze prawnej firm, świadczy doradztwo prawne w zakresie przygotowywania i negocjowania umów w obrocie gospodarczym, zarówno krajowym, jak i międzynarodowym, specjalizuje się w prawie pracy, prawie cywilnym oraz szeroko pojętym prawie gospodarczym. Posiada wieloletnie doświadczenie w postępowaniach sądowych. Wkłada wiele energii i zaangażowanie w każdy proces, dzięki temu wszechstronnie ocenia ryzyko każdego sporu. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako prawnik w Departamencie Domów Maklerskich Komisji Papierów Wartościowych i Giełd – obecnej Komisji Nadzoru Finansowego a także będąc zastępcą Dyrektora Zespołu Kontroli Wewnętrznej i Finansowej w Agencji Prywatyzacji, jak również zasiadając w radach nadzorczych spółek prawa handlowego. Szkoli 600 godzin rocznie. Około 80 dni w roku spędza z kadrą menedżerską i zarządzającą, na warsztatach szkoleniowych. Setki pracowników uczestniczy co roku w szkoleniach, które zawsze z sukcesem prowadzi. Szkoli członków zarządu i rady nadzorcze, działy Hr oraz specjalistów. Autorka bardzo poczytnego bloga dla kadry kierowniczej http:odpowiedzialnoscczlonkazarzadu.com/. Prowadzi szkolenia dla przedstawicieli wielu firm z najróżniejszych branży m.in. z branży: informatycznej, bankowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, doradczej, finansowej, medycznej, produkcyjnej, usługowej czy paliwowej, a także dla menedżerów i pracowników instytucji publicznych tj.: sądy powszechne, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa czy Agencji Rynku Rolnego. Wśród jej klientów na szkoleniach są m.in: ING, Dresdner Bank, PKO BP, BRE Bank, Polkomtel, Telekomunikacja Polska, UPC Polska, Orange, Computerland, Wincor Nixdorf, Sygnity, Infosys Consulting, KPMG, Deloitte, Pricewaterhause Coopers, PKN Orlen, KGHM, Twoja Energia, ENERGA Obsługa i Sprzedaż, ENERGA S.A, Trumpf Polska, La Lorraine Polska, Swarovski Global, Business Services i wiele innych.

Adresaci szkolenia

Kadra zarządzająca, właściciele firm, menedżerowie wszystkich działów, menedżerowie i specjaliści działów HR. 

Metodyka szkolenia

Szkolenie w formule online. Na ekranie swojego tableta/ laptopa widzisz trenera prowadzącego zajęcia. Słyszysz jego glos. Aktywnie uczestniczysz w ćwiczeniach, dyskusjach, pracach grupowych. Na ekranie widzisz wyświetlane prezentacje, filmy video lub inne formaty. Możesz dyskutować z innymi Uczestnikami webinaru. Zajęcia oparte wyłącznude na praktycznych aspektach. Dyskusja, ćwiczenia, analiza studiów przypadku.

Program szkolenia

I. SPRAWDŹMY, CZY REGULAMIN PRACY I WYNAGRADZANIA W TWOJEJ FIRMIE WYSTARCZAJĄCO ZABEZPIECZA JĄ NA WYPADEK SYTUACJI KRYZYSOWEJ – case study

II. ODPOWIEDZIALNOŚĆ KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ I KIEROWNICZEJ
1. Za działania i zaniechania w sytuacjach kryzysu.
2. Sposoby na zmniejszenie ryzyka odpowiedzialności.

III. PRZESTÓJ W FIRMIE – FAKTY I MITY
1. Kiedy może wystąpić?
2. Czy przestój ekonomiczny to też przestój?
3. Wynagrodzenie przestojowe – kiedy się należy i w jakiej wysokości?
4. Siatka płac – pomoże czy utrudni życie pracodawcy?
5. Miejsce pobytu pracownika w trakcie przestoju.
6. Gotowość pracownika do świadczenia pracy, czyli co konkretnie musi zrobić?
7. Powierzenie pracownikowi innej pracy podczas przestoju.

IV. PRACA ZDALNA, CZYLI PRACA, KTÓREJ NIE MA W KODEKSIE PRACY a jest w nowej ustawie o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych
1. Jak wprowadzić „home office”?
2. Czym home office różni się od telepracy?
3. Wypadki przy pracy w sytuacja pracy zdalnej.
4. Jak można kontrolować pracowników na pracy zdalnej?

V. SPOSOBY NA OBNIŻENIE WYNAGRODZENIA – case study

VI. ZAWIESZENIE PRAWA DO PREMII

VII. ZMIANA WARUNKÓW PRACY I PŁACY
1. Jak bezpiecznie i skutecznie zmniejszyć wynagrodzenie, wymiar czasu pracy?
2. Powierzenie innej pracy przy wypowiedzeniu zmieniających a przy przestoju.

VIII. ZWOLNIENIA PRACOWNIKÓW W SYTUACJACH KRYZYSOWYCH, INDYWIDUALNE I ZBIOROWE
1. Likwidacja stanowisk a etatów.
2. Zwolnienia grupowe – jak ich uniknąć.
3. Jak zoptymalizować zatrudnienie?
4. Jak rozwiązać umowę podczas kwarantanny?

IX. KONSULTACJE INDYWIDUALNE

*Program chroniony prawem autorskim. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, powielanie i wykorzystywanie części lub całości informacji, programów zawartych w ofercie Akademii MDDP w formie elektronicznej lub innej bez zgody autora zabronione.

Informacje organizacyjne

RABAT 20% NA SZKOLENIA W LIPCU I SIERPNIU!
Koszt uczestnictwa: 890 zł + 23% VAT 712 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat

Wymagania:
→ Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowanym głośnikiem (opcjonalnie kamerą i mikrofonem) oraz dostępem do Internetu.

→ Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Godziny zajęć: 10:00 – 14:00

Harmonogram szkolenia:

→ dzień przed szkoleniem wysłanie do Uczestników materiałów szkoleniowych w formacie PowerPoint lub/i PDF.

09:30 → rozpoczęcie logowania przez Uczestników
10:00 → warsztat cz. I
11:30 → przerwa 30-minutowa
12:00 → warsztat cz. II
14:00 → zakończenie szkolenia, odpowiedzi na pytania Uczestników czat/audio

Informacje:
Agata Boniakowska, Anna Niedziółka
tel. (022) 208 28 36/208 28 26, fax (022) 211 20 90
agata.boniakowska@akademiamddp.pl; anna.niedziolka@akademiamddp.pl

Terminy

27 07 2020 - Online
24 08 2020 - Online
14 09 2020 - Online
16 10 2020 - Online

Nasi Klienci

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.Czytaj więcej Akceptuję