Szkolenie online Reklama, promocja oraz sponsoring w branży farmaceutycznej

Szkolenia , kursy, księgowość, rachunkowość, podatki

Szkolenie online Reklama, promocja oraz sponsoring w branży farmaceutycznej

22 06 2021 - Online

Kategoria: , ,
Program

1. Reklama, reprezentacja, sponsoring, działania marketingowo-promocyjne a prawo podatkowe – czym należy zawsze pamiętać podejmując działania mające intensyfikować sprzedaż.

2. Reklama i reprezentacja prowadzone przez firmy farmaceutyczne w kontekście regulacji prawa farmaceutycznego.

3. Dostawy nieodpłatne a opodatkowanie VAT i prawo do rozliczenia podatku naliczonego – najnowsze regulacje i orzecznictwo sądów w tym ETS.

4. Opodatkowanie przekazania próbek i prezentów małej wartości, z uwzględnieniem zmian w ramach slim VAT.

5. Brak obowiązku opodatkowania części przekazań towarów bez wynagrodzenia.

6. Usługi nieodpłatne a opodatkowanie VAT.

7. Podstawa opodatkowania VAT przy transakcja nieodpłatnych i odpłatnych.

8. Refakturowania – zasady ogólne i studium przypadku.

9. Usługi związane z intensyfikacją sprzedaży świadczone przez firmy wykonujące takie świadczenie profesjonalnie – jakie są korzyści i skutki podatkowe.

10. Reklama i reprezentacja w działalności firmy farmaceutycznej w świetle regulacji o podatku dochodowym, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki rozliczania kosztów.

11. Reprezentacja i reklama w podatkach dochodowych i VAT – studium przypadku:
a) szkolenia, konferencje, prezentacje – koszty organizacji i materiałów,
b) akcje reklamowe,
c) upominki dla kontrahentów i innych osób,
d) wykorzystanie alkoholu w reklamie i na potrzeby reprezentacji,
e) reklama w internecie,
f) premie pieniężne,
g) sprzedaż premiowa,
h) programy lojalnościowe,
i) inne świadczenia.

12. Sponsoring w firmie farmaceutycznej:
a) sponsoring a sponsorowanie,
b) sponsoring jako czynność odpłatna,
c) podstawa opodatkowania sponsoringu,
d) przychody i koszty przy sponsoringu,
e) dokumentowanie sponsoringu,
f) obowiązki płatnicze sponsora.

13. Rabaty w farmacji w świetle przepisów prawa podatkowego, z uwzględnieniem regulacji szczególnych dotyczących farmacji.

14. Miejsce świadczenia a działalność promocyjna, sprzedażowa itp.

15. Udział lekarza lub farmaceuty w szkoleniu, konferencji spotkaniu a obowiązek opodatkowania.

16. COVID-19: odwołane szkolenia, konferencje itp. a koszty podatkowe.

17. Epidemia a działania promocyjne w podatkach.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa: 590 zł + 23% VAT

Cena obejmuje: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat

Każda zgłoszona osoba musi dysponować komputerem lub innym urządzeniem mobilnym z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
Wyżej wymieniony sprzęt nie obliguje Państwa do udostępniania swojego wizerunku, jest potrzebny, aby móc aktywnie uczestniczyć w szkoleniu.

Godziny zajęć: 10:00 – 15:30

Harmonogram szkolenia:
→ dzień przed szkoleniem wysłanie do Uczestników materiałów szkoleniowych w formacie PowerPoint lub/i PDF
09:30 → rozpoczęcie logowania przez Uczestników
10:00 → wykład cz. I
11:30 → przerwa 15-minutowa
11:45 → wykład cz. II
13:15 → przerwa 30-minutowa
13:45 → wykład cz. III
15:30 → zakończenie szkolenia, odpowiedzi na pytania Uczestników czat/audio

Szkolenie realizowane również w formie stacjonarnej* »

* w Warszawie szkolenie realizowane równocześnie w formie online i stacjonarnej

Informacje:
Joanna Domaszewska
tel. 22 208 28 28, fax 22 211 20 90
joanna.domaszewska@akademiamddp.pl

Terminy

22 06 2021 - Online

Nasi Klienci

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.Czytaj więcej Akceptuję